2014年5月19日 星期一

Crazy Fusion

琴晚去完馬灣飲喜酒,個景好靚呀!我地一班朋友仲坐正係男主家席隔離,受寵若驚。哈哈
不過新娘子好忙,都唔得閒應酬我地。但我地都明白既,咁多親戚朋友,又要敬茶又要影相,邊照顧到咁多野丫。我地自己招呼自己得架喇。見你出嫁我地都好開心呀。
一對新人為個婚禮搞左好多野,又有琴師啦,又有live band啦!又好多精心製作既片段啦!相當精彩。K.Danana相當佩服。其實我仲有3個月就出嫁,但自問冇耐性做咁多野。哈哈哈
不過場地個冷氣唔夠,超焗。焗到我唔舒服。所以今日晏左起身。搞到一點先食早餐。

琴晚唔舒服冇咩食野,一起身當然超級餓。見到有咩就整黎食。
就變左好Crazy Fusion既麵豉湯雜豆魚旦米XD再加杯焦糖熱谷古。哈哈哈

呢個配搭真係"傻的嗎?" 但出黎個效果又幾好味丫~呵呵呵



沒有留言:

張貼留言